1 år!

När jag publicerade min första artikel på den här bloggen hade jag ingen aning att jag skulle hålla på med den ett år senare. Jag har andra bloggar och de har mestadels fört en stilla tillvaro.

TACK ALLA NI SOM LÄSER DET JAG SKRIVER

Ett år, hundra artiklar och tiotusentals besök senare så är jag fortfarande här. Visare? Vet inte det. Klokare? Vet inte det heller. Kunnigare? Kanske lite. Närmare mitt mål? En aning.

Ett stort tack till alla som läser och kommenterar på mina artiklar. Ett stort tack till de som länkat till min blogg så att jag har fått människor som läst och kommenterat mina artiklar! Grazing Lady var den första länken till min blogg och inte visste jag att en sådan sak kunde vara så inspirerande. Tack Grazing Lady!

Kommentarer

  1. Tack själv för en trevlig blogg!

    MvH Pengaregn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nej, det är jag som tackar er! Tack igen! :-)

      Radera
  2. wohoo! Hoppas det blir fler år :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får väl se! Jag tar ett inlägg i taget. Eller 2-3 inlägg i taget. Men det finns i alla fall ingen långsiktig plan.

      Radera
  3. Du är grym danne
    Alltid hög kvalité och intressanta vinklingar! Jag hoppas att du håller på i många år till och sen väntar jag på din sista del är det va angående din historiska tillbakablick? Jag är ju intresserad över hur stor din portfölj är, jag vet ju inte det än :) eller har ja missat nått?

    Hursomhelst grym blogg och grym investerare, lycka till fortsättningsvis,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Och du har rätt. Jag borde avsluta texten om 2014 och publicera den. Hmm, varför är det så mycket att göra just nu? Inte för att 2014 var så komplicerat men det är ändå lite jobb.

      Och jag har inte publicerat någon absolut storlek på mitt sparande. Inte tillräckligt för att sluta jobba än på ett tag kan man väl säga. :-)

      Radera
  4. Hej min namne och tack själv för en riktigt bra blogg. Hoppas du fortsätter och att man en dag själv får vara med i högerspalten ;)

    Allt gott
    /DanielWikstrom

    SvaraRadera
  5. Tack för en bra blogg! Och blogglistan du har till höger är suverän! Brukar först läsa dina senaste inlägg och sedan kolla blogglistan efter nya inlägg hos dina bloggrannar!

    Ps. Även jag har andra bloggar som för en tynande tillvaro just nu :)

    Tryggpension

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har samma rutiner märker jag trygg pension. Jag använder också Daniel första blogg jämt sen går jag vidare efter det haha. Håller med om att blogglistan är bra! Så, fick ja det sagt också...

      Ha en bra dag!

      Radera
    2. Tack själva! Jag har listan för mig själv så det var ju riktigt skoj att den fungerar för andra också!

      Radera
  6. Tack själv Daniel. Det är alltid lika trevlig att titta in, när du skrivit ett inlägg. Grattis till 1 år, med en förhoppning om att det blir betydligt fler år.

    Med vänlig hälsning,

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Berätta vad du vet, tror och tycker om de ämnen jag berör!

Populära inlägg i den här bloggen

Varning för Circular Water

Klart för Castellums nyemission - de 4 alternativen

ICA-handlarna som blev ekobrottslingar för att bli rikare